კლიენტის მომსახურების პოლიტიკა

customerService-bigბანკის კლიენტთა მომსახურების პოლიტიკა ეფუძნება შემდეგ ძირითად თეზისებს:

ინვესტბანკისთვის თითოეული კლიენტი უპირველეს ყოვლისა არის ბიზნეს პარტნიორი. შედეგად, კლიენტის ბიზნესის მოთხოვნების დაკმაყოფილება უმაღლესი პრიორიტეტია ბანკისთვის, რომელიც ხელს უწყობს მის ამჟამინდელ საქმიანობას.

ჩვენ მოვითხოვთ სრული გამჭვირვალობას, როგორც ამას მოითხოვს კანონი, და მოვითხოვთ პასუხისმგებლიან მიდგომას საბანკო საქმიანობებთან დაკავშირებით, მაგრამ ასევე მოვითხოვთ მომსახურე კომპანიების მაქსიმალურ დაცვას შესაძლო დაბრკოლებებისგან. ბევრი ჩვენი ძველი კლიენტის აზრით, ინვესტბანკი ნამდვილად კომფორტული ბანკია. ბანკის კლიენტებს ნებისმიერ დროს შეუძლიათ გამოიყენონ პირადი ბანკირების, კომპეტენტური სპეციალისტების კვალიფიციური დახმარება, რომელთაც სურთ და მზად არიან დახმარება გაუწიონ კლიენტებს ნებისმიერ საკითხთან დაკავშირებით, ინტერნეტ ბანკინგის სისტემის გამოყენებაში ტექნიკური დახმარებიდან დაწყებული ფინანსური კონსულტაციებით დასრულებული.

ბანკის პერსონალის პოლიტიკა საკმაოდ ლიბერალურია, მაგრამ აუცილებლობის შემთხვევაში, ჩვენ შეგვიძლია გავაფორმოთ ცალკეული ხელშეკრულებები ტარიფების შესახებ მსხვილ კლიენტებთან.